6 oktober 14:30


De storing is verholpen.


6 oktober 13:15


Technici melden dat de oorzaak lijkt weggenomen. We ontvangen ook geen nieuwe meldingen meer. Onderzocht wordt nu of er daadwerkelijk geen verstoring meer plaatsvindt en we monitoren dat zekerheidshalve enige tijd alvorens de storing definitief af te melden.


6 oktober 12:05


Storing lijkt in het KPN domein plaats te vinden, landelijk zijn er diverse aanbieders die met dezelfde issues kampen. Er wordt met de hoogste urgentie gewerkt aan een oplossing.

Er is geen audio of audio valt weg bij een deel van onze klanten. Dit lijkt uitsluitend bij uitgaande gesprekken te zijn. Inkomende gesprekken zijn voorzover bekend goed verstaanbaar. Mocht u consequent problemen ervaren met de audio van inkomende oproepen, stuur dan svp voorbeelden door naar support@viritel.nl waarbij u tijdstip en telefoonnummer van de beller doorgeeft zodat wij die kunnen analyseren.


6 oktober 11:30


We ontvangen meldingen dat geluid bij telefoongesprekken wegvalt.

Engineers onderzoeken de storing. We houden je op de hoogte.