Vanwege de corona crisis ontvangen wij zeer veel vragen over thuiswerken.

Ons telefoonsysteem is locatie onafhankelijk, dus thuiswerken is altijd al mogelijk geweest.

We geven daarin graag persoonlijke begeleiding in het opstarten en afstemmen, voor honderden mensen tegelijk is dat echter ondoenlijk, we vragen hiervoor jullie begrip.

Kan ik doorschakelen naar mijn mobiel?

Ja, gebruik hiervoor de Hipper+ App, daarmee is het mogelijk je vaste toestel te klonen naar je mobiel. Ook uitbellen met het vaste nummer vanaf de eigen mobiel is mogelijk.

Activeer de optie anywhere en je kunt overal telefoon ontvangen zoals op de vaste werkplek.

Nog nooit gebruikt? We moeten dan eerst een account voor je aanmaken. Stuur een e-mail naar support {at} viritel {punt} nl met bedrijfsnaam en welk toestel het betreft, dan kunnen we dat verzorgen.

Meer vragen over de werking, download dan hier de handleiding (volgt).

Kan ik mijn telefoontoestel mee naar huis nemen?

Ja, het is mogelijk een telefoontoestel mee naar huis te nemen en daar te werken, maar er zijn enkele mogelijke issues.

Internet thuis is niet ingericht op zakelijke telefonie, we zien redelijk vaak problemen en kunnen dan ook geen garanties geven hierop.

Meestal heb je geen stroomadapter omdat het netwerk op het bedrijf stroom geeft, thuis heb je wel een adapter nodig, dus als je dit wil proberen, check vooraf of je die adapter hebt.

We raden daarom aan de doorschakeling naar mobiel te gebruiken via de Hipper+.