Werkwijze

Wij leren u graag eerst kennen, zodat we advies op maat kunnen geven.

Aanbiedingen genoeg op het gebied van telecom, u wordt er waarschijnlijk dagelijks mee geconfronteerd. De ene partij na de andere beweert dat u nog beter en goedkoper af kunt zijn, zonder u te kennen.

GOEDE INVENTARISATIE ALS BASIS

We bespreken uw wensen, uw huidige telefonie, en de werkwijze van uw bedrijf. Hierbij stellen we vooral veel vragen omdat we precies willen weten hoe uw bedrijf in elkaar zit. We onderzoeken wat voor u een goede manier is om bereikbaar te zijn. Uiteraard kijken we hierbij ook naar de financiële en contractuele aspecten.

ADVIES OP MAAT

We adviseren u op basis van uw input en onze kennis van de markt. Alle cases worden door ons intern besproken. Collega’s met verschillende specialisaties kijken mee om tot het beste advies te komen.

PERSOONLIJK ADVISEUR

U heeft uw vaste contactpersoon bij Viritel. Dit is degene die zich in uw bedrijf heeft verdiept en u heeft geadviseerd. Uniek aan onze werkwijze is dat uw telefonie adviseur bij Viritel ook verantwoordelijk is voor een correcte oplevering en voor service en ondersteuning. Voor elk type vraag en elk onderdeel in een project kunt u altijd rechtstreeks bellen met uw persoonlijke adviseur.

EXCELLENTE SERVICE EN SUPPORT

Klantenservice is bij ons geen afdeling, het is waar het bij ons om draait. Onze telefonie adviseurs zijn hoog opgeleid, ervaren en zeer gedreven. Zij adviseren, leveren en geven u support. Niets wordt over de schutting gegooid, elke belofte maken we waar. Door de taken te combineren, kunnen we u beter en sneller helpen. Dat maakt het verschil.

Klaar voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek?